Tuesday, March 22, 2011

50 saya anak orang kelantan yang dh tak berapa nk jadi orang kelantan

Tuesday, March 22, 2011
malam2 update blog lagi...
rajin betul lah....hehehe....MyEm0.ComMyEm0.Com

saja je nak cerita pasal ada kawan saya nama dia Nabil yang pelik tengok saya makan pisang goreng dengan gula....hehehe...MyEm0.Com

saya memang dh biasa makan pisang goreng dengan gula...memang dari kecik mak dh ajar....hehehe...
kalau kt johor makan pisang goreng dengan sambal kicap + kacang....ape ntah nama betul...confuse tol dengan kuah kacang...hahaha...

lapar masa 1st kelas td...saya dengan Lako, Jesz, Aggie and Nabila pergi la ke kafe nk mencari  makanan yang sedap2 sebab lapar...hehehe...

saya pilih makan pisang goreng jek...memang favourite makan pisang goreng nih....hehehe....MyEm0.ComMyEm0.Com

kt kafe takde sediakan sambal kacang...so saya amik gula la...marilah kita naik kan kadar gula dalam badan...hahaha....

pastu Nabila ni pelik la...'eh makan pisang goreng dengan gula ke' saya cakap 'ha a lah,sedap tau'...dia cakap tu 1st time dia tengok orang makan pisang goreng dengan gula....hahaha.....

saya makan berselera jek...dan memang kuat makan pun kan...ape pun makan jek...hahahaha.....

kalau korang nak tahu...mak saya orang kelantan...orang kelantan kan makan manis2 kan....saya tak tahu la orang kelantan makan ke pisang goreng dengan gula...hehehe...tapi memang dari kecik mak dah ajar makan pisang goreng dengan gula...sampai besar pun kalau kat rumah mak buat pisang goreng mesti ada gula...heheheh.....


kira saya ni macam orang kelantan yang dah berapa nak jadi orang kelantan....hahahaha....

hehehe...kelakar2....MyEm0.ComMyEm0.Com

setiap orang lain2 kan...tapi seronok sebab masing2 ada cara tersendiri....hehehe....




nampak tu ada gula...hehehe....


ni adalah pisang goreng yang saya makan tadi....hehehe





p/s : sapa nk saya belanja makan pisang goreng...silalah jadi follower...hehehehe

5 comments:

farahfatihah said...

wahh kalau follow dapat pisang goreng ek....hehehe best ni..nti post ek =)

Nurul Eiman Hikmah said...

hehehe....boleh2 kak farah....yg ni pisang goreng dr johor yg ada sambal kicap + kacang tu...sedap....=)

da owner said...

wehh mkcik..demo kecek molek cket..ni fist time kawe dgr ore make pise goreng ngan gulo.hahahhaha..kawe anok jati klate..tu msti knan org cmpuran..

Nurul Eiman Hikmah said...

hahahaha..tu aku confuse tu....apasal aku boleh makan pisang goreng dgn gula eh....hahaha....
susah tol jadi ank cmpur2 ni...kekekeke

da owner said...

cacat miahaha.hahhaha...xpelah asal ko mkan dgn lazatnyer..nan blnje aku eh sbb aku org ptma jdik follower