Tuesday, March 22, 2011

51 - kita main campak je

Tuesday, March 22, 2011
Assalamualaikum semua...


korang lapar tak?
saya lapar...
sangat lapar...

tadi pergi giant beli beras....
beras habis la...
hehehe....MyEm0.ComMyEm0.Com

saya cakap kt kawan beras saya habis...kena pergi beli beras...
last beli beras 5kg masa lepas cuti raya cina...
kawan saya cakap dia beli 5kg beras for 1 sem...
hahaha...kantoi saya kuat makan...MyEm0.ComMyEm0.Com

tak senonoh tol la!

mana tak nye...
kalau pergi date pun kitorang akan pergi 3 4 kedai semata2 nak makan saja...
mula2 kedai ni makan nasi,tomyam,telur,lala masak pedas,and bla bla bla...

pasti round2 pastu pergi kedai makan lagi..
makan roti canai ke,ratah ayam tandhoori ke...n minum teh ais...

pastu nanti malam lapar lagi pergi KFC ke McD ke...
hahahaha...memang budak 2 orang ni kuat makan...kantoiiiii..kekekeke..


dua2 kuat makan dan dua2 makin gemuk...hahahaha....


memandangkan dah lapar sangat...saya masak main campak2 jek....campak2 pun sedap jugak dan kenyang pun sekarang...hehehe...xmau la bagi resepi campak2 tu...wat malu jek...MyEm0.ComMyEm0.Com

sejak duk bujang ehhh terer la betul la masak! bangga jap..tapi kalau balik kampung saya taknak masak....kang kne kritik bebas dari mak saya...hahahaha
santapan saya hari ni yang dimasak secara campak2 sahaja...hehehe







lepas makan ngantuk pulak dah!









p/s :tengah mencari kerja untuk lepas grade nti...hukhukhuk...susahnya nak cari kerja....MyEm0.Com











MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

2 comments:

DeardanSayang said...

wit wit, blog kapel. sweet. hehe. nice to meet u all

Nurul Eiman Hikmah said...

hehehee....thanks....nice to meet u too!....=)