Monday, March 21, 2011

47 saya sayang family saya dan family saya sayang saya...hehehe.....part 3....

Monday, March 21, 2011
Assalamualaikum semua!!
selamat pagi yg tinggal 4 minit jek lagi nk masuk tengahari...hehehe...MyEm0.ComMyEm0.Com

tibe2 bukak fb ckp test tak jadi....tangguh sampai minggu depan...hhoooopppp hhoooppp hooorraayyy!!hehehe....seronok2....tapi amik ko...minggu depan bertambah2 busy la jawab nye!MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


nak terus sambung part 3 saya sayang family saya lah....nk tunjuk gambar aksi2 kitorang kt sunway lagoon.....hehehe....MyEm0.ComMyEm0.Com

sekarang lagi suka uplaod gambar berlambak2 kt blog jek...ada org baca ke tak baca ke kisah la...janji saya happy...hehehe...MyEm0.ComMyEm0.Com

moh le kita saksikan gambar2 yang ada...hehehe

ooopppssss

my sister


me


hahahaha.....main kt air turun tu

mula2 posing dulu

ready!

wwooossshhhhhhh.......hahahaha

the most beautiful gilrs! hehehehe

kak eda, me, kak fety

bnde alah yg jatuhkan air tu....

cantik waterfall belakang tu...tapi fake kot....manmade...




candid!

hahaha...yg belakang tu over!

ok get set!

wwossshhhhh again! hahahaha


lit bikiny!







weekkk tak takut!

ko nk cekik aku kan

aku cekik ko balik!








ok tu gambar masa baru lepas tukar2 baju....hehe...seronok walaupun sakit badan sebab berendam lama sangat.....ntah bila lagi nk pergi sini...kena fikir 7 8 seratus kali nk pergi sebab mahal sangat...hehehe...


pas mandi ni. cari roti sebab nak alas perut....kitorang semua terus pergi gombak sebab nk pick up my mother n father yg tak tahu jalan exit highway karak....kang sesat jauh2 susah pulak kan....


gambar makan makan besar next enrty ok......



ok la...chalowww beteh!

No comments: