Sunday, March 20, 2011

46 saya sayang family saya dan family saya sayang saya...hehehe.....part 2....

Sunday, March 20, 2011
terus sambung part 2 la sementara ada masa ni...hehehe....

just nk tunjuk gambar....

saya dan kakak saya jadi kanak2 riang yang pergi melawat wild life kt dalam sunway lagoon tu....hahahaha...

lepas sejuk dah lama sangat berendam plus penat menjerit sebab pergi main lunsur air yang laju tu....kitorang decide pergi zoo la....hehehe..layan kan je lah!!MyEm0.ComMyEm0.Com


nah tengok gambar yang melambak2 sangat tapi muka sama jek!kuikuikui....









baju basah kuyup masa ni...sejuk!





















raccoon city



makan jari jek!hehehe



miss swan


hehehe








jeling semacam org sebelah tu!

dengan org keje zoo tu

ok ni cun!

last2 kt aku dia tunjuk bontot daa...hahaha




black panther


ada black panther belakang tu











ada burung





haruslah la lompat2 walaupun pendek hasil lompatan nya..hehe

cute betul anak org iran ni....









ok tu gambar kanak2 riang melawat zoo...hehehe...

next entry akan di sambung nanti2 ok......


ok daaaa~~~

No comments: