Monday, March 14, 2011

36 - rumah kena ribut??? OMG!!!

Monday, March 14, 2011
Assalamualaikum semua...
selamat petang...

masih hujan di kawasan rumah??
ye, rumah saya kena hujan plus ada ribut sekali....MyEm0.ComMyEm0.Com

huwaaaaaa rumah kena ribut...
balik2 rumah tengok rumah dah tunggang langgang....
abis semua jatuh ke lantai...bekas garam, bekas kunyit....huhuhuhu...MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


serbuk kunyit dah jatuh ke lantai mcm mana pasni nk goreng2 ayam salut kunyit kan...uuwaaaa nanges lagi....MyEm0.ComMyEm0.Com

sebenarnya hujan lebat ni masa saya dalam kelas lagi....dh guruh2, pastu dengar hujan turun dengan lebatnya...tak terfikir pulak yang akan ada ribut and angin kuat tu...huhuhu...tak terfikir pulak hal kt rumah kan....lagipun kat rumah memang takde orang...so tak terfikir la nk suruh orang tutupkan tingkap pulak kan...huhuhu...

fac saya nak buat karnival sukan malam ni...semua aktiviti outdoor pulak...memang bising la dalam kelas tadi sebab gara2 hujan ni la...takut hujan lebat sampai malam cmner kan....tapi mintak2 la ok semua....tapi sekarang dengar bunyi2 guruh dan hujan renyai2 lagi...huhuhuhu....MyEm0.ComMyEm0.Com


tadi sampai rumah terus kena kemas dapur dan bilik.....bilik saya memang menghadap depan..kalau kena hujan memang basah lencun la satu bilik...dan tadi bilik saya memang basah lencun...hukhukhuk....kena kemas semua...lap2 dan vacuum balik....pagi tadi baru lepas vacuum tau...hukhukhuk.....MyEm0.ComMyEm0.Com sabor je la.....

tapi....




saya kemas dapur dan bilik saya jek...ruang tamu dan laundry biar housemate saya kemas...tak adil la saya kemas sorang2 kan...hahahhaa....pandai2 la diorang nak kemas cmner kan....kan malam ni saya ada sukan...masuk game volleyball lagi...hahaha...nti saya wat entry pasal sukan malam ni pulak tau...hehehe....MyEm0.ComMyEm0.Com


suasana selepas hujan...mendung lagi....

tengok tu lecak2 kt kawasan taman....huhuhu

kt parking kereta bawah rumah

carpet bilik saya basah lencun....uwwwaaaaaa

tunggang langgang rumah saya...=(

sisa2 air hujan kt tingkap



awan pun mendung je..ntah2 ada sisa2 toksid dari jepun...huhuhu...takut...

hey zahid, that is your house...kete paan n kete pok ed...hahaha




malam ni sukan...tadi saya dapat msg sr kawan saya, dia cakap bahaya main dalam hujan2 ni even hujan renyai2 jek sebab takut hujan yang di bawa tu ada sisa2 toksid dari jepun yang baru kne tsunami...ada betul nya kan.....isk isk..MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


saya masih sayang family saya...hehehe...taknak mati sebab kena sindrom terlebih bahan kimia dalam badan...huhuhu....walaupun bersukan tu bagus tapi kalau wrong timing pun tak elok juga kan kan kan....



sekarang pun masih hujan....tak tahu pihak management ada plan B tak sebab hujan ni....nanti baru tahu kalau dah sampai pusat sukan...harap2 ramai2 yang datang...sebab order makan unutk 35o orang tau...huhuhu...sayangnya kalau tak habis...saya yang pergi order makanan dengan AJK lain...sebab tu tau sangat...hehehe...





sudah hampir kul 7 ni....cuaca masih hujan....tadi pun saya berhujan n sekarang dah pening2...alamak kena sisa toksid dari jepun ke..hukhukhukhuk.....MyEm0.ComMyEm0.Com








makin pening dan pening............




MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

No comments: