Saturday, March 12, 2011

35 - kejadian di suatu petang

Saturday, March 12, 2011
Assalamualaikum semua....

saya tengah memandu kereta ni....sempat pulak nk update blog ek....hehehe...tengah sedap2 drive masa hujan2 ni...tengok kiri kanan...selama lama drive kereta to kl tak perasan bangunan ni...eh bangunan tu la..bangunan ni la...semua jadi eh eh la...saya pun meneruskan pemanduan berhemah...SANGAT BERHEMAH SEBAB JALAN JEM OK....hahahaha...dengan kelajuan 30-40 km sejam...saya pun drive kereta dengan rasa sabarnya...memerhatikan kereta yang tidak memandu dengan baik....ada sebijik kereta Iswara lama yang dipandu oleh seorang perempuan yang ketengah ketepi tanpa memberi signal....ehmmm sabar je lah!MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com



saya masih meneruskan perjalanan....hujan renyai2 menemani saya sepanjang perjalanan...tanpa rasa gelisah...walaupun jalan jem tapi saya takde lah nak terkejar2 sangat...chill beb chill....hehehe....takde anak yang disusukan dengan cepat....so rileks2 jek drive kereta...memerhatikan kereta yang canggih seperti Mercedes yang super duper superb...BMW 3 series, BMW 5 series, BMW 8 series....Camry....Integra..kereta Jaguar...isk macam2 la kereta yang ada kt KL ni...sangat teringin memakai kereta seperti mereka2 itu...tapi kena bersabar...kerja yang kuat pasti dibalas dengan balasan yang besar juge....sempat lagi berangan dalam kereta....hehehe....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


ohhh saya masih memandu lagi sekarang....tiada apa masalah ketika memandu....saya tak gelisah apa2 pun...masih mencari singboard ke tempat yang dituju....takut tersesat la katakan...kang terlepas jalan yang masuk tu kt mana pulak nk U-turn kan....dah la jem....ohh singboard tu masih jauh di hadapan....dengan pergerakan kereta yang sangat perlahan saya masih sempat melayan perasaan sorang2 dalam kereta....dengann keadaan air-cond yang sangat sejuk.....nasib baik saya memakai baju 2 lapis...hehehe...sungguh bernasib baik...kalau matikan air-cond dan membuka abis la basahla saya sebab hujan di luar....sejuk2 pun best jugak kata saya berseorangan....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com



tibe2.....saya sepsrti terbau sesuatu..bukan bau kentut ok....sebab kalau kentut sendiri kita tak bau kan...hahaha...takkan orang kereta kentut pulak...sangat2 mengarut ok.....alamak bau HANGIT!! bau HANGIT datang dari kereta saya....nape pulak ni....alamak....PANIC!! terus panic...mana pernah kena kereta bau hangit mcm ni....air-cond pulak makin tak rasa.....rasa mcm angin panas jek...AHHH SUDAH!!...MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


ASAP!! asap pulak keluar dari bonet depan kereta....terus hilang lamunan saya ketika drive kereta saat itu....saya matikan air-cond dan bukak tingkap....jalan masih jem...jem teruk!! saya terus panic dalam kereta....huhuhu.. berhenti kereta kt tepi....pasang hazard signal...duk diam2 dalam kereta....sebab tak tahu nak buat apa....OMG!! dengan jalan jem....orang akan amik jalan mudah untuk menggunakan lane kiri...dan polis pun sama gak ok....hahaha...saya nampak saya nampak....hari dah nak gelap....saya setia menunggu di situ sorang2...duk sorang tak tahu nak watpe, saya baca buku doa2 harian...tu saja buku yang ada dalam kereta...dekat sejam jugak tunggu dia datang.....huhuhu...MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com






nampak tak sape tuw??

itu adalah MISS NINA!!!



tak senang duduk dh sb tunggu lama sangat....huhuhu





takde kerja kan snap gambar sorang2 dalam kereta....mula2 tak perasan model kt menara ambank tu....tengok banyak2 kali oh baru perasan itu adalah MISS NINA tunang NOH hujan tu....hehehe....tau la ayah dia BOS BESAR ambank tu kan...anak pulak cantik, so biar anak dia jadi model kt menara ambank tu...kelas gitu....hehehe.....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com



lepas tu saya pergi tengok wayang movie THE WARD....not bad la cite ni...best gak....terkejut2 gak dalam wayang tu...kekeke....saya rasa saya dah minat Amber Heart tu la...dia berlakon best gak...tapi kita kt sini tak kenal dia sangat...balik2 angelina jolie je kan...borrrringggg....hahaha....MyEm0.Com


ni poster cite yang saya pergi tengok semalam....hehehe...





ada beberapa wayang yang terlepas tengok....bukan beberapa lagi tapi BANYAKKKKK SANGATTT.....memerlukan kerajinan untuk mendownload semua cite2 tu....huhuhu...<<< kalau malas tnya orang cukup la....mesti ada punya la....MyEm0.ComMyEm0.Com



MERONG MAHAWANGSA minggu depan la tengok!! hehehe..MyEm0.ComMyEm0.Com


sebenarnya kereta hari ni breakdown jugak....saya rasa ada something wrong kt enjin tapi saya tak tahu apa....saya terus call abg saya....nasib baik dia mekanik tersohor kt KL ni...hehehe....sapa2 kalau kereta rosak boleh panggil dia...pastu bagi ongkos kt dia jugak eh...hehehe....arah yang dituju tak kesampaian....tapi sampai kt tempat lain...tup2 sampai jusco Mahkota Cheras....kt Cheras la tu...hahaha...just window shopping dengan awek abg saya yang dtg tadi tu la...nasib baik ada awek dia teman saya jalan2 kan...hehehe...walaupun window shopping jek....sebab kitorang tengah sengkek la....kekeke....MyEm0.ComMyEm0.Com



dan awek abg saya hantar saya balik semula ke Shah Alam....kereta kt dia..patah kaki semula....huhuhu....kereta rosak banyak pulak...tak sempat nak siapkan dalam masa sekejap..nasib baik betul la ada abg saya tu kan...dia hensem tau...<<< tak pasal2 nak puji...hahaha.... niat nak main layang2 tertangguh minggu hadapan....<<< tak pernah cancel ape2 plan ok..kalau tak sempat minggu ni kita wat minggu depan....hahahaha....MyEm0.ComMyEm0.Com






ok la..jumpa next enrty!!

asslamualaikum!!



MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

No comments: