Saturday, March 5, 2011

26 - Kungfu Panda

Saturday, March 5, 2011
Assalamualaikum semua!!


baru je habis tengok PO the cute kungfu panda yang setiap kali naik tangga semput2 tu....mcm saya jgk....hahahahah...tapi sekarang saya dah fit sebab hari2 naik rumah tingkat 5...rasa2 kalau mcm tu seumur hidup, boleh jadi Pahlawan Naga tak...hahaha...perasan betul!! nak melawan cakap pun susah apa lagi nak berlawan hiarkkkk hiarrrkkk tu....MyEm0.ComMyEm0.Com

kata2 hikmah dalam movie tu 'There is no secret ingredient...the secret is only us' bunyi2 nya cmtu la....hehehehe....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

sabor je la...skrip dalam movie hantu mak limah balik rumah....hahahaha....sole sole sole sambil gelek2 makan megi segera dari singapore....*saje2 nak melalut*


at last Po tu la hero seantero Malaya...hahaha...dia lah dapat lawan Tai Lung tu...movie org putih pun pakai nama tailong kan...kalau kat sini tailong tu dh macam along.....dengan tagline sucinya 'Kami Bukan Along tapi Kami Mahu Tolong'....hahaha...bunguks...pastu kalau org tak bayar, habis siram dengan cat merah....tapi saya baik, mana mungkin mahu mintak tolong along...mintak kt Kak Long saya takpe lah...hahahaha....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


mood hari ni..siang tadi rabak sikit...malam2 ok dah...layan cerita kt TV3 online pastu ke depan belakang tengok tv pulak...makan sampai kenyang....isk mestilah makan sampai kenyang...rezeki jangan di tolak...hehehe....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


tadi petang mak call...mak cakap taknak balik kampung ke...macam nak jugak tapi tak tahu lagi la...tunggu nanti lah..bagi setel kerja2 dulu la....sekarang kan dah final sem...ada je kerja nak buat....huhuhu...MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

sabar mak eh...adik tau mak rindu adik kan...hehehe....i miss u too lah!MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

sambil update blog ni sambil tengok drama slot akasia Begitukah Cinta....hehehe....cerita yg sangat typical...beginilah cerita melayu kan..tapi layankan je lah...hehehe...MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

saya baru tengok 2 episode...kalau tengok kt tv Nazril tu buta....dapat anak time dia buta2...sian dia kan...tu yg tibe2 rasa nak layan cerita ni...dah belas2 episode dah...tapi saya baru tengok 2 episode...huhuhu...MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

saya ni dahlah kalau cerita ape2 pun mesti makan masa punya lah...kalau nak tau cerita Tiramisu tu saya masih tak tengok last episode nya...busy sangat ke cik eiman ooiiii....hahahaha...MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

hari tu akak saya balik..saya dapat present from UK....hahaha....seronok sangat....
dapat purse kaler oren yang sangat GOJES!! jangan jeles beb....hehehe...MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

beserta coklat Cadbury ROSES from UK....ooopppsss jangan jeles lagi jugak....MyEm0.ComMyEm0.Com



gojes x? gojes x? gojes x?

cokelat cokelat untuk saya yg sweet....hahaha

nk tunjuk dua2 sekali....ahaks!







confirm pasni saya akan rajin giler bawak purse ni ke mana2 sahaja..sebab sebelum ni saya malas giler nk bawak purse sebab purse lama tu cam tebal jek...tapi duit tarak punnnn...hahaha...purse oren yang gojes tu nipis jek..kalau masuk dalam handbag kira cam tak menebal handbag la...wahhh i like gitu....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com





ehmm tu je la entry ni...nak tidow la...sok ada bnda yang mendebarkan saya akan berlaku....cool eiman cool...doa banyak2 ok....semua orang baik2 sahaja....hehehehe....




ok la...
Assalamulaikum semua...
selamat malam...
semoga dapat mimpi buruk2 sebab mimpi buruk tu akan menjadi perkara yang baik dalam real life kita...betul ke....nak bagi betul jugak....hahahaha sebab tu saya takut nak cakap sweetdream...baik kita dapat nightmare kan...hehehe...MyEm0.ComMyEm0.Com

macam mimpi gaduh2 dengan pakwe..esoknya mesti kita happy2 je dengan pakwe kita in real life..kan best cmtuh.....hehehehe...











p/s : saya guna emoticon boy tapi yang kuar cm gegilr pulak...xpe lah....hehehe...MyEm0.Com <<< see cam gegirl kan...hehehe







isk tidow la!

No comments: