Friday, March 4, 2011

25 - happy besday to Jessica Shimut!! we all love u tau.......MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

Friday, March 4, 2011
Assalamualaikum semua!!
selamat malam...dah lewat malam baru nak update blog...hehehe...MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


hari ni saya berBBQ dengan kawan2 baik saya dari UiTM Sarawak...memang seronok sangat walaupun ada beberapa perkara yang tak tersangka terjadi tapi terjadi jugak....yang tu malas nak cerita la...hehehehe....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

kalau cerita pun wat spoil jek kt blog saya...yang penting saya dan kawan2 gembira sangat hari ni...BBQ ni sempena besday Jessica Shimut and our pre-reunion la...ada dalam 23 orang yang datang..(ye ke jes?tak sempat nak kira tadi) hahaha....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


BBQ berjalan dengan lancar....walaupun takda sebarang ahli jawatankuasa di lantik tapi kami sangat profesional...hahaha

1) Faizi dan Saleha = AJK Masakan...
2) Clement = AJK Aturcara Majlis
3) Iffah & Bai = AJK Logistik
4) Mai, Elly, Kabir, Fil, Baya, Ag, Syoo, Jila, Weeda,Lako, Nabila = AJK Hidang Makanan dan Kemas Balik Makanana
5) Afiq, Dzul, Halis, Yazid, Jet, Josh, Khairill, Nyit = AJK Kipas Ayam BBQ
6) Jess = AJK Tulang belakang majlis dan besday girl....
7) Eiman = AJK tangkap gambar..hahaha
8) Amy = AJK penyeri majlis...

semua orang tau tugas masing2...hehehe...dan masa lepas makan, kami semua kemas sama2 sampai siap....

kalau dah duk ramai2 cmni teringat masa sama2 belajar di uitm sarawak dulu...walaupun semua orang belajar di Shah Alam tapi masih lagi cakap Sarawak...hahaha...seronok sangat!! MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

bergelak ketawa sampai keluar air mata...hahaha
hope we always like this!!

to Jess :
HAPPY BIRTHDAY TO YOU....
TAKE CARE OF YOURSELF...
KAMI SEMUA SAYANG JESS...
MAY GOD BLESS U ALWAYS....
NANTI KAWEN JANGAN LUPA JEMPUT KAMI SEMUA...HEHEHE....MyEm0.ComMyEm0.Com

ni beberapa gambar masa BBQ & pre-reunion kami....


masa sampai petang..mencari krew yg pertama tak jumpa..so posing dulu...hahaha
the girls = bai,main,jila,saya,weeda,iffah,ag,lako,saleha,syoo,fil,nabil,mai,kabir,baya,elly...




tukang kipas ayam!!


the couple = dzul n amy





bayang bayang yang blur hahaha



bayang bayang tukang kipas!

muka kenyang semua nih!


















p/s = gambar berterabur susun..malas nak susun balik...hahahaha







ok la...
dh lewat malam nih...
mari tidow lah...
gudnite!MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com


as salam~~~





this song is for us.....



tak tahu balik tadi korang karoke tak....meh kita karoke sama2...hahahaha...













p/s = doakan saya supaya kuat ok....

No comments: