Friday, February 11, 2011

05 - kayuh kayuh sampai semput

Friday, February 11, 2011
hello hello semua...
assalamulaikum...

hari ni cuti lg....wahhhh apa nak wat ek....celik celik mata trus fikirkan eksperimen thesis...aduh tension tol laaa.....MyEm0.Com
dah pagi2 kena lagi naik bus sebab nak pergi makmal tu.....kereta takde sebab abg ambik,dia nk service...bila entah nk pulang balik...kasihanilah adik mu disini yang kena bersusah payah turun naik bas...huhuhu...tunggu tunggu call takde pulak dia call cakap nak pulangkan kereta...uwaaaa nanges lagi....MyEm0.Com

ape daa nak nanges banyak2...chill la beb...kata kuat...hehehehe...
pakai emoticon kucing untuk dia sebab dia suka kucing...tengok la header saya tu ada gambar kucing dan gambar rabbit kan...rabbit tu saya....chet!! 

sampai hati dia kan...tp takpe...dia cakap dia suka saya sebab tu la...hehehe...ehmm saya tak kisah pun...janji kitorang happy...hikhikhik....

balik dari lab terus lepak kt dalam bilik...perut lapar!! ow-ow....kena masak...alaaa taknak masak tp kena masak sebab dah lapar sangat...huhuhuhu....MyEm0.Com

rasa gigil2 tapi ke dapur juga sebab nak masak...nampak sardin terus masak sardin....gila laaa...nak tau tak bila duduk sorang2 kan tiba2 jek pandai masak...main campak2 jek terus jadi sardin cm mak masak...hahaha...takyah la cakap cm mak masak...kamu tu masak lebih kurang jek sebab bahan tak cukup...shadapppp!! ahh janji dapat makan dan perut kenyang kan...heheheh....MyEm0.Com

tetttt tetttt dapat sms dari member...dia ajak pergi jalan2....waahhh suka2...terasa lama sangat tak jalan...hehehe...saya memang duk sehari jek kt bilik rasa cm sebulan tak keluar rumah...hehehe...dia ajak pergi Bukit Cerakah jek....kitorang pun pergi je la..pergi berempat...Baya, Weeda, Iffah n saya....seronot2...hehehe...rasa nak lompat2....MyEm0.Com

arnab tu dikira melompat atau dia berjoget...lantak la...janji saya seronot...hehehe....masa kt Bukit Cerakah tu kitorang naik basikal...wahhh lama tak naik basikal....terasa diri dah gemuk sangat...ooopppsss memang gemuk ok...hahaha...nama pun Bukit Cerakah kan so berbukit2...amikkk kooooo kena kayuh basikal sambil daki bukit!!!MyEm0.Com semputtttt!!!!

sebenarnya kitorang pergi dah lewat...tinggal satu jam je lagi...so pecut!! hahaha....tp saya bangga sebab saya pengayuh paling kuat...hehehe...sentiasa di depan...hehehe...MyEm0.Com muka berlagak sikit walaupun saya paling gemuk...hehehehe....

ini lah gambar2 yang di amik oleh kitorang semua...dan mangsa2 pelancong2 lain yang kena tangkap gambar kitorang gak...hahahaha


dari kiri iffah, weeda, baya dan saya!!






pelancong dari korea yang tak tahan panas...hahahaha!!




sampai kt sini jek la ye...kt tv3 ada movie best...kita layan movie jommm....License to Wed..jom kawen2.....

salam semua~~

No comments: