Sunday, February 27, 2011

18 - takleh tidow kita update blog.....hehehehe

Sunday, February 27, 2011
Assalamualaikum semua!!

update blog tgh2 malam...takde koje kan...td nak tidow sangat tapi rasa tak mengantuk sangat....




bukan nak suh korang semua ingat jalan cerita tu...sebenarnya nak bgtau korang yang rita rudaini tu tgh pregnant kan...hehehe...cute sangat orang yg tengah pregnant ni...rasa nak pregnant lah!!! oitttt cik eiman sila kawen dulu....heh tau la! ingat terus2 nak pregnant ke??bukan mcm tu..kalau ada jodoh, nak kawen cepat2 pastu saya saya dapat pregnant...hehehehe....MyEm0.Com


baju pregnant yang gojes tapi kurang sopan kan...takpe boleh google moogle lagi....hehehe






cute saja orang pregnant...tu pun masih ada yang taknak hargai...emo!!ye lah mestilah emo....taknak kena kt diri sendiri.MyEm0.Com

sekarang sudah pukul 12.40 malam...tak mengantuk....saya duduk depan laptop tak tahu nak watpe.....huhuhuhu...sok ahad dan lusa isnin balik...wahhhh tension...tunggu dapat email bila kena present'tension' thesis saya.....terus gabra!!MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

dengan sorang senior tu yang mcm saiko kuat...aduh!!tension nya dengan perangai dia...dia mcm ada cctv dan perhati setiap gerak geri saya..nasib baik saya tak bagi email FB saya kalau tak mesti dia add....taknak taknak add awak!!haahhaa...kejam giler!!MyEm0.Com

minggu depan nak mintak balik draft thesis saya supaya saya dapat edit balik kalau ada salah lagi....confirm ada salah sebab saya pergi tinggal 1 paga sebab nk letak gambar tapi gambar nya tak snap lagi...nanti confirm dapat tulisan warna merah 'why is empty!!!! aduh gegel!! sori la prof....saya terlupa nak snap gambar serbuk lada tu dalam makmal..hehehe....ampun ya buk!!MyEm0.Com





masa tgh update blog ni saya sambil2 dengar lagu rihanna n jay z....nak tau lagu ape...meh saya bagi tengok video klip nya...kt youtube jek pun..tak kose la eden nak donlod2 pastu bg penuh hardisk...membazir jek...pastu memberatkan laptop nak berjalan....heheheh...laptop saya ada kaki ke??ehhh manas...(marah kata orang sarawak) hehehehe...



si jay z tu bubling2 saja kt belakang....hahaha...tapi ape dia kisah bini dia beyonce siott....weeewiittt....the most sexy woman in the world...ade dia kisah...janji aku dapat beyonce katanya....heheehe....MyEm0.Com

dh dengar??bestkan....lain2 taknak komen...hehehe...saya bukan pengkritik bebas....






tadi akak saya yang no 3 call....dia cakap dia dah sampai Malaysia....kul berapa dia bertolak dari London pun saya tak tahu..tibe2 zam zam ala kazam dia dh sampai Malaysia....hehehe...MyEm0.Com

rindu dia sangat..berapa tahun beb tak jumpa...last raya masa saya part 5 diploma dulu...cer kira cer kira....dalam 2 tahun lebih la...lama tu...MyEm0.ComMyEm0.Com

dari  kiri abg adi,saya,kak eda n kak fety



my family yang gojes ya amat...hehehe


agak2 apa dia bawak balik untuk saya ek....hehehehe...ceh tak guna nya adik...mengharap hadiah pulak....walaupun saya jauh saya selalu bank in duit dia tau walaupun tu mmg duit dia....dia suh transfer jek...kekekekeke....

dia cakap 6 bijik kereta pergi jemput dia kt airport....giler laaaaa.....dulu saya masa ulang alik dari kuching ke johor sebijik kereta jek yang jemput saya...iaitu ayah saya.....hoiiii ko ingat ko balik dari obesee ke orang nak jemput 6 bijik kereta!!jelesh....hahahaha...nasib baik ayah gigih nak jemput tau...kalau ayah taknak jemput mati saya kena naik bus sampai larkin pastu naik bas maju nak sampai pontian pastu naik bus awana zafran nak sampai kukup yang penghujung benua asia tu...hahahaha...padan muka ko!!MyEm0.ComMyEm0.Com

now kak eda dah sampai rumah...yeyeye...bila dapat balik kampung dan jumpa dia dan tuntut hadiah dari dia ek....isk isk tak habis2 dengan hadiah..ehhh of cos la...hehehe...

tunggu je la call dari ayah ke mak ke sape2 je la cakap suh balik kampung on the spot...hehehe...kalau balik on the spot mesti akan dapat tajaan...gratis giteww...hehehe....ye la mak anak mu ni tgh sengkek...perlukan bantuan ke'mak'an...hehehehe....MyEm0.ComMyEm0.Com




alahai mata saya silalah ngantuk...ape lagi nak wat malam2 ni selain tidow...sila baca entry sebelum nya ya...hehehe....MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com

lepas malam ni suka letak icon tu berlambak2...hehehe..sebab diorang tu cute sangat...suke tgk diorang ramai2...hehehe....

jap lagi tidow la...saya tak nak muka berjerawat sebab tidow lewat nih...cehhh tunjuk baik pulak...kalau bergayut tgh malam boleh pulak...ooppsss takleh cite panjang...ada orang marah kang...kekekeke.....















panjang lebor dh entry ni....tidow lah!
selamat malam!!
tapi boleh tidow ke?
tgk je la nti mcm mane....


ngada le tuw....
mintak yang bukan2....

sabar2....
sabar separuh dari eiman...
eh silap2 iman lah!

layan cerita??
boleh jugak lah

suka guna 'lah' sejak semalam...
perasan pulak..
bila guna 'lah' rasa cm yakin terlebih jek...

betul tak tipu...

ok la saja la tuw nak bagi entry ni panjang...


sebab hati bahagia berbunga2 ni jangan la kacau....MyEm0.ComMyEm0.Com



ehhhhh gudnite lah!!
jumpa next enrty....





p/s = nak dengar orang johor cakap sarawak tak....tapi sarawak yg tak pure dh....kekekeke..tunggu la kalau saya rajin....



salam~~~

No comments: