Sunday, February 20, 2011

13 - Happy Birthday to Filzah Ibrahim....kawan baik saya...hehehehe

Sunday, February 20, 2011
Assalamualaikum semua!!!

special entry untuk birthday kawan saya....MyEm0.Com kita guna emoticon girl2 la sebab dia perempuan...hehehe...nama dia NURFILZAH BT IBRAHIM....MyEm0.Com

dia orang sarawak dan special nya dia ni dia adalah campuran Iban dan Melayu Miri...bestkan...kalau ada Hari Gawai dia sambut gak dengan cousin2 dia...hehehe..hari ni besday dia yang ke 23....waahhh sweet 23 la..kt mana celebrate kali ni...aku join jek kalau korang wat besday party...hahaha...MyEm0.Com

saya pernah pergi rumah dia kt Miri dan family dia memang sangat best...saya dapat makan macam2 kt sana dan masakan special orang Iban...kan ayah dia orang Iban kan...korang tau ape tu pansuh?pansuh mcm masak dalam buluh...tapi tahu betul ke tak masakan tu masa ayah dia masak...adalah ikan keli yang fresh tu masak ape saya tak tahu dan ayam pansuh tu la...peehhhhhhh memang sedap sangat!!

Fil oii aku nk pergi miri lagi n makan ayam pansuh n ikan keli ayah ko masak....memang saya makan banyak malam tu...tanpa segan silu mintak nasi tambah...hehehee..MyEm0.Com rugi oii kalau tak makan puas2...

lama jugak stay rumah dia,dalam seminggu lebih la...ye la abiskan cuti raya cina masa tu...hehehe....MyEm0.Com

eh ni nak preview pasal besday fil ke nk preview masa pergi makan2 kt rumah dia...ape daa...sori fil...hahaha...MyEm0.Com

to MISS NURFILZAH BT IBRAHIM....HAPPY BESDAY TO YOU...AKU SAYANG BANYAK KT KO..SEMOGA KO SIHAT SELALU DAN CERIA SELALU...GOOD LUCK...CEPAT2 DAPAT SUAMI!! HAHAHA...TUNGGU ADA REZEKI AKU NK PERGI LAGI RUMAH KO...KEEP IN TOUCH OK...LAMA TAK LEPAK SAMA2 KAN...DULU KITA SEROOMATE SELALU JEK MINUM2 PETANG SAMA2...KO DEGIL LAGI TAK MCM DULU?HAHAHHA.....MyEm0.Com

ni gambar saya masa pergi jalan2 kt rumah dia kt Miri...hehehe...
















p/s : si tudung hijau tu la besday girl yang comel....heheheh

p/s/s : ohh pergi Miri tahun 2009...sudah lama la wehhh!! kne pergi lagi ni untuk renew gambar yang ada...hehehe....



this song is for u fil....happy birthday!!May God Bless U Always...insyaAllah....


No comments: