Sunday, February 20, 2011

12 - oh ok sangat lama tak update blog...hehe..saya busy!!

Sunday, February 20, 2011
Assalamualaikum semua!!http://www.emocutez.com



ohh sangat lama tak update blog...dalam busy tu sebenanya saya tak sihat...selalu pening2 n mcm demam..tapi demam ngada2..jap2 ok jap2 tak ok...kesian saya kan...http://www.emocutez.com
dh berapa hari berlanjutan cm ni...dan hari ni still mcm ni....hukhukhuk...http://www.emocutez.com

last update hari rabu..masa hari khamis tu wat ape yek...kena recall balik ni...sebab kejap jek rasa sok dah ahad..betul tak? huhuhu...MyEm0.Com malasnya nak hadap hari isnin tu walaupun kelas start kul 2...tapi tetap ada kelas kan....semua orang tak suka hari isnin termasuk lah saya...hehehe...MyEm0.Com

ohhh baru teringat masa hari khamis saya ada test untuk subjek engine...wahhh belajar engine lagi sem ni....MyEm0.Com sebelum test tu memang tak study sebab tak tahu nak study ape..boleh gitu dan saya jawab test hentam kromo ikut kefehaman dan kekreatifan saya menjawab test...hahaha...soalan nya tnya keselamatan ketika memandu taktor...so terpaksalah imagine tengah drive traktor kan...hahaha...asal boleh beb dan jawapan diterima akal...hehehehe....MyEm0.Com suka tengok dia gelek2 tanpa rasa bersalah...kekekeke

pastu hari jumaat test jugak untuk subjek postharvest...subjek ni mengisahkan tentang cara2 nak kekalkan sayur ke buah ke untuk menjadi sentiasa segar walaupun selepas dipetik...waahhh sungguh pelik kalo ditranslate ke bahasa melayu...kalau dalam BI, involves all treatments & processes from time of harvesting until it reaches the final customer...haaa gitu la...hehehe...saje nak bagi korang semua ilmu pengetahuan...kita kongsi2 kan....MyEm0.Com

tapi malam sebelum test saya demam teruk ok...study dalam selimut...hahaha...study sikit and then tidow...fuhhh memang tak tahan...kepala pening dan sakit perut yang amat sangat...MyEm0.Com..esok bangun jugak untuk pergi amik test...cuak beb sebab study sikit jek...ntah ingat ntah tak..malam tu paksa suh study gak sampai ingat semua tapi otak takleh terima dah...dah lost dh...hahaha...masuk2 kelas tengok member2 tekun lagi study n siap wat notes lagi..saya??conteng kt note yang diprint pun tak....aduhh giler la saya..rasa otak ada 464 ram saje kan...hahaha...MyEm0.Com

tengok2 soalan...jeng jeng jeng...soalan kena bulat2kan,isi tempat kosong n 1 soalan subjektif...wahhhhhhhh saya sangat senang hati...kekeke..ye la soalan cm senang..kira cm boleh jawab la kan...dengan tak sihat nya tu kira dh bersyukur sangat dh...hhehe...MyEm0.Com

jawab test 1 jam terus kuar dewan dan terus ke lab untuk siapkan eksperimen thesis...isk tak abis2 eksperimen saya....nanges lagi...MyEm0.Com kalau nak tahu memang stay kt lab dr pagi sampai pukul 10.30 malam...kira 13jam duk dlm makmal...gilerkan...memang bertambah2 demam pastu....hukhukhuk....

pastu hari ni...hari sabtu saya ada seminar dan pelajar part 6 diwajibkan hadir dan wajib berpakaian formal....saya dengan skema nya pun pergilah menghadiri seminar ni...seminar ni bagus sebab tajuknya pasal makanan halal dan haram...kira banyak input yang saya tahu...cuma ada sedikit terkilan dengan beberapa orang didalam majlis tu yang buat hati saya membara...siapa itu biarkan saja....huhuhuhu...MyEm0.Com

saya malas nak meluahkan perasaan marah2 di blog ni...hehehe...hidup mesti ceria kan...senyum semua....MyEm0.Com

ni je la entry untuk kali ni...saya ada entry special untuk kawan saya jap lg...hehehe...

assalamualaikum semua!!

p/s :ni je la entry kali ni pun rasa panjang giler dh....hahahah

ni la rasa kebusyan saya mcm lagu ni...hehehe...enjoy!! kredit to audrey and gamal sebab suara diorang mmg power!!

No comments: