Tuesday, February 15, 2011

09 - berjogging di pagi Maulud Nabi

Tuesday, February 15, 2011
Assalamualaikum semua...

Selamat Menyambut Maulidur Rasul kepada seluruh umat islam di dunia...
sentiasa berdoa agar negara kita sentiasa aman...
Berselawat ke atas junjungan Nabi Muhamad SAW....

wahhhhhhh hari ni saya bangun pagi2,lepas solat subuh saya pergi jogging!!! MyEm0.Com hehehe...akhirnya dapat jugak pergi jogging...berjanji dengan kawan tapi diaorang datang lambat sikit ,jadi saya jogging dulu sorang2...hehehe...mula2 wat streching dulu la...kang kejang kt situ sorang2 sapa nk tolong...heheheh....MyEm0.Com

dapat la round 3 kali tasik tu tp sebenarnya banyak jalan dari jogging..hahaha....dah lama tak jogging laa...dulu masa diploma kt sarawak selalu jugak jogging dalam kawasan kolej,sekarang duk rumah flat malu la nak jogging keliling flat...hahaha....i kan pemalu...=p

insya-Allah kalau rajin pergi la lagi jog ni...seronok juga dapat keluarkan peluh...rasa sihat sikit...MyEm0.Com

pastu tak larat jog dh lepas 3 round,duk tepi je la...pastu baru jumpa member2 yang konon2 berjanji nak jogging sama tapi tak berapa nak sama2 tu...hehehe...Ayunni dan Hidayah...comel2 diorang ni sebab orang kelantan...promote kawan sikit....nak no tepon??ohh mintak sendiri!!! hahaha....MyEm0.Com

lepak2 jap pastu balik..dalam kul 9...ingat nak singgah pusat komersial jap...pastu nampak kereta wira ni...kat atas kereta tu ada kasut..,dia jemur kot kasut dia,nak bagi cepat kering,dia letak atas kereta....hahaha..saya pun tunjuk lah kt driver tu pakai jari tunjuk ada kasut atas kereta dia tapi dia wat muka pelik pulak...takkan saya nak ngurat awak cik akak ooiiii!! hahaha....MyEm0.Com

sampai mana la dia bawa kasut tu atas kereta dia...hahaha...suka hati dia la!! kuikuikui...MyEm0.Com

sampai rumah terus kemas bilik yang bersepah ya ampun!! bilik sape kah itu...oohhh saya tidak penyepah orangnya ok....MyEm0.Com

dh siap kemas dh..hehehe...rajin tak saya...rajin kan rajin kan...hehehe...masuk bakul tak kuat nak angkat...hahaha...

gambar??alaaa tak snap pun..takkan masa jog nak bawak semua barang cm pergi shopping...hahaha....

ok lah nak breakfast dulu la...mandi?? aduh malas nya ni...hukhukhuk...MyEm0.Com

p/s: jangan kacau saya hari ni saya nak ulangkaji....
















ulangkaji ke ulangkeji???














ooiiiii jahat!!! ulangkaji la...bagitahu ayah kang.....hehehe


ok la...Assalamualaikum semua!!
MyEm0.Com

saje nak letak gambar...tgk la saya seorang petani yang berjaya...wahhhh!!!

No comments: