Tuesday, February 15, 2011

08 - rasa2 korang semua,korang nak jadi peragut tak??

Tuesday, February 15, 2011
assalamualaikum semua!!!

saje nk tanya rasa2 korang nk jadi peragut x? MyEm0.Com

nak tau tak sebab ape tanya ni?
hehehe..sebenarnya saya dah tau dh rasa mcm mana penyembur cili yang spray2 tu....oooppsss bukan saya kena spray tu tapi jeng jeng jeng...MyEm0.Com

sebenarnya saya tengah siapkan projek thesis saya...saya buat projek berkaitan dengan cili....cili tau...haaa jangan main2...rasa selambar je main2 dengan cili ni...sampai dh tau dah pantang larang kalau kita pegang cili ni...hehehe....MyEm0.Com

saya kena keringkan cili tu untuk dijadikan serbuk dan bau dia Masya-Allah memang tak tahan hidung....time habuk2 cili berterbangan pehhhh!!! MyEm0.Com memang tak tahan hidung..mata sakit....hidung berair..rasa sesak nafas...mata kabur....memang worst sangat...kalau rasa2 nak jadi peragut pastu si mangsa tu spray korang dengan spray cili tu mmg korang rasa nak mati je la...teruk siot....

ye la saya ingtkan je sebelum terkena walaupun saya tak tahu ada ke peragut nak baca blog saya ni....hehehe.....MyEm0.Com

oklah..malam2 ni cm tak larat nk fikir dah...n nak sambung upload gambar saya dan kawan2 pergi jalan2 semalam....hehehehe....hidup mesti ceria kan....MyEm0.Com



p/s : rasa nk jogging pagi sok...boleh bangun tak ni eh.....=)

No comments: